آخرین اخبار

۲ سارق با سلاح سرد از ۱۳ نفر زورگیری کردند

متهمان که دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند به ۱۳ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

اشتراک گذاری
02 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 12795

توازن

|

۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۸:۴۷
|

|

متهمان که دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند به ۱۳ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

|

۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۸:۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق که از افراد در محدوده حسن‌آباد با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبرداد و گفت: متهمان به ۱۳ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: فروردین ماه در پی شکایت فردی در خصوص سرقت به عنف تلفن همراه در محدوده حسن‌آباد، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی، سرانجام در یکم اردیبهشت ماه مخفیگاه متهمان را در محدوده حسن‌آباد شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات کلانتری حسن‌آباد به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ روز گذشته با حضور در مخفیگاه سارقان طی یک عملیات منسجم و پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان که دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند به ۱۳ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند که در این خصوص یک شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده است. متهمان نیز برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =